こんにちは、まるやまです。

二月は逃げる、なんて言いますが、ほんとに早い。
もう二月も終わりかー。

ところで突然ですが、ハチャトゥリアンの二人は4月にニューオリンズに行くことになりました!
大阪のバンドに入れていただいて、フレンチクオータージャズフェスティバルに出演する予定です!

いやー、今から本当に楽しみだ!

今僕らの友人や後輩もちょうどニューオリンズに旅行に行っているのですが、楽しんでいるのかなー。
ちょうどマルディグラウィークも始まっているころかな?

その土産話をたっぷり聞いて、4月に行くのが待ちきれない!!

3月は逃げるのかなー?
今の正直な気持ちとしては、3月にも逃げてほしいくらいだ 笑

東京もかなり暖かくなってきましたね。ニューオリンズはどんなかんじかな?4月に行くのは初めてなので、日焼けでもして帰ってこれたらいいな、なんて思ったり。

いやー、楽しみだ!

英語でこのブログを読んでくれている人もいるってことで、今回は英語でも書いてみます!!
文法の誤り、誤字脱字など気になったら、教えてください!!!

For those who are reading in English, this is Maruyama. It's the first time to write my blog in English.

I'm a bit surprised that today is the last day of February. Time passes so fast.
In Japan, we say that "February runs away", because just as you know, it's often shorter than other months.

By the way, me and Haruka are planning to go to New Orleans in April, for about ten days!
We are planning to play at the French Quarter Festival, in a band from Osaka.

I'm so looking forward to go, and meet the wonderful people there!

I've been to New Orleans two times, but it'll be my first time to go there in April.
So I'm wondering if it's hot there then. I'm thinking that it'll be nice to get some suntan, before I go back to Japan.

I just can't wait to go and play in New Orleans!
So my hope now, is that March "runs away" just like February lol.