nola8cha2011-01-19

昼下がりに、
吉祥寺エフエフショッピングセンター前にて、
バスキング(路上ライブ)しました。

寒い中、足を止めて戴いた方々、
ありがとうございました。

私たちの音楽に合わせて踊ってくれた、
ちびっこダンサー達、微笑ましかったです。
可愛かったー!


そして、夜は、
池ノ上ルイナにて、音街ピクニック。


アイリッシュバンド、
John John Festivalのみなさんとの、
ツーマンライブでした。


John John Festivalのみなさんとは、
夏以降、何度か交流させていただいていています。
ありがとうございます。
いつも、不思議な安心感があります。

この夜も、とっても幸せな、
音楽の時間を過ごしました。


それぞれのステージの後には、
両バンドで
ダニーボーイ、聖者の行進などをセッション。

また、遊びたいな。


ハチャトゥリアンのステージは、
ゲストに、CDにも参加してくれているドラムの翼くんを迎えて、
トリオで演奏しました。

1年半ぶり、
トイピアノも登場!


ハチャトゥリアン
次回ライブは21日金曜日、
吉祥寺メグです。

16th Jan.

In afternoon,
we played in front of the FF shopping center at Kichijoji.

Thank you all for listening in the cold.

Some of the children danced with our music! Thank you little cute dancers :))

In evening, 
we played in a live concert named Otomchi(wich means, "A Music Town" )Picnic, at bar Ruina, Ikenoue.

Two bands played there, 
John John Festival, an Irish band,
and Khachaturian, our New Orleans Duo!

After each band played,
two bands played together, 
like Danny Boy, When the Saints go marchin' in etc.

We had a nice and confertable music time.
Thanks a lot to John John Festival.

Today's member of Khachaturian were, me(trombone), Tomo(banjo), and a support drummer Tsubasa who also played in our 1st CD.

Our next concert is at Jan 21, at Meg in Kichijoji.
Hope to see you soon!